در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

230

نه ماه خون دل خوردیم!

چه زود اما از یاد بردیم!


تنها رنجی بر دوش مادر گذاشتیم و آمدیم!

آمدیم و خیال کردیم خون دل خوردن هایمان تمام شد!



نظرات 4 + ارسال نظر
منهاجیار پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ


به نام خدای مهربان

با عرض سلام
من مدت ها به دنبال برنامه ای برای رسیدن به کمال واقعی و سعادت ابدی بودم و بالاخره با عنایت مولایم حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) بدان رسیدم. به شکرانه این هدایت، هر کس را که احساس کنم نیاز به برنامه و استاد برای تکاملش دارد به راهی که یافتم، راهنمایی می کنم.
«منهاج فردوسیان» نام یک نظام جامع تربیتی است که زیر نظر مراجع معظم تقلید و در شهر مقدس قم نوشته شده است. از شما دعوت می کنم دقایقی را صرف مطالعه درباره این برنامه بفرمایید. شاید شما هم راه روشن را برای تکامل خود انتخاب کردید.

www.HajFerdowsi.Com

www.Hajferdowsi.Net

این هم آدرس وبلاگ من است. لطفاً سری به من هم بزنید.

www.menhajyar.mihanblog.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام
مطالب جالب بود
به وبلاگ من هم سری بزن
http://konj.iran.sc/post62.php
مطالب به درد بخور داره

sepehr جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ http://vasvasehghalam.blogsky.com/

روزش مبارک/// :)

مریم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد