در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

208

یادتان هست که همین ماه قبل یا قبل ترش، قیمت مرغ چه ماجراهایی به وجود آورد؟؟

شاید شما هم شنیدید که بعضی از آقایان فرمودند: " خب مرغ نخورید! نخورید بهتر هم هست! چون ضرر دارد! ... " 

من که آماده ی شنیدن جملات و فرمایشات بعدی این آقایان هم در این رابطه هستم، شما را نمی دانم!

امروز و فرداست که نخبگانی از قبیل اح ...  یافت شوند که بیایند و بگویند:

" شیر، گوشت، نان، میوه، پنیر، ماست و ... برای سلامتی زیان بار است!! لطفا احتیاط کنید! دست نزنید! بو نکنید! نگاه هم نکنید! بروید زهد و تقوا پیشه کنید و فقط نان جو بخورید و خرما!   "

آخر نان جو و خرما هم که گران است، نامسلمان ها! 


نظرات 3 + ارسال نظر
کوچه گرد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ http://koochegard.blogfa.com/

ما بچه بودیم،دمپایی کهنه میدادیم جوجه رنگی میگرفتیم
الان کفشه نومونم بدیم،تخم مرغم نمیدن

بله دیگه...

امیرمهدی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
یک زمانی که حوصله و وقت کافی داشتم دنبال می کردم تا به سرنخها برسم و علت واقعی فلان مشکل را بفهمم.گفتنش هم بسیار دردناک و زجرآور است.ولی باور کنید که دستهائی در کار است تا با سوء مدیریت،سستی و حتی کار شکنی عامدانه هر روز و هر هفته این مردم بی پناه و بیچاره را مشغول ابتدائیاتشان نگه دارند .و الا کیست که نداند و نفهمد که همه مشکلات خرد و کلان ما بدون استثناء قابل حل هستند.خدا می داند وشاهد است کسانی جلسه می گذارند و برنامه ریزی می کنند تا هر روز مشکلی و معضلی ایجاد کنند تا اهداف خودشان را محقق سازند.من که هر روز لعنتشان می کنم.بعضی ها را که خیلی ارادت دارم به اسم لعنت می کنم!خدا خودش به ما رحم کند.

سلام
وقت بخیر

دقیقا همینطور است.. کاملا با شما موافقم! هیچکدام از این مشکلات اتفاقی نیست و بدون شک عده ای پنهانی و حتی آشکارا برای ایجاد این مشکلات تلاش می کنند!
من هم بعضی ها را هر روز صبح لعنت می کنم، به اسم!
گرانی بخشی از این طرح است! اگر دقت کرده باشید دیده اید که حتی بی رحمانه می کوشند که همین لقمه نان گران هم به خوشی از گلوی مردم پایین نرود!

اگر کسی یک سیلی در کوچه پس کوچه های فرانسه بخورد ملت ما باید بفهمد و حتی شرح و تفسیر آن را هم در تمام شبکه های سیما ببیند( به ناچار) .. و یا آمار بیکاری بلژیک و سوئد و آمریکا و ... را ما بهتر از خودشان می دانیم! .. اما اگر بهترین کنسرت ها، جشن ها و .. در کشورهای دیگر باشد ما هرگز خبردار نخواهیم شد!

شادی را از مردم گرفتن ظلم بزرگی ست!

امیرمهدی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام و درود
زادروز میلاد بانوی فرزانه ، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بر شما مبارک باشد ان شاء الله.می گویند خانم خیلی کریمه هستند.امیدوارم در این ایام اتفاقهای خوبی برای من و شما بیفتد.ان شاء الله میلاد حضرت سیدالکریم امام رئوف سلطان سریر ارتزاق حضرت رضا (صلوات الله علیه) هم مبارک باشد.

سلام وعرض ادب
متشکرم..این ایام بر شما هم مبارک باشد ان شاءالله
امسال روز میلاد حضرت رضا، مشهد نیستم! قرار گذاشتم روز پنجشنبه بروم حرم و از آقا برای مدتی خداحافظی کنم! هر چند خیلی سخت است!
عجیب آدم دلتنگ می شود!


تولدتان هم مبارک :)
امیدوارم همیشه سلامت و تندرست و شاد و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد