در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

در خانه ی آب و گل

بی توست خراب این دل

برای امیر مهدی

سلام

عرض ادب و احترام دارم خدمت دوست فرهیخته و ارجمند " امیر مهدی".

امید که خداوند متعال لذت و شیرینی عبادت را برایتان هر روز افزون کند و علاقه و اشتیاقتان را نیز.

فرموده بودید که ایمیلتان خراب شده و من به ناچار پاسخ چند کامنت شما و مطالبی را که در نظر داشتم، در همین جا برایتان می نویسم.

قبلا دو ایمیل برای شما نوشتم و پاسخی دریافت نکردم تا اینکه متوجه خرابی ایمیل شما شدم. موضوع ایمیل معرفی یک کتاب بود. گفته بودید که تصمیم دارید دوباره بنویسید و موضوع کتاب در همین مورد بود.

نتایج تحقیقات شما را مطالعه کردم. بسیار قابل تأمل و توجه بود! شگفتا! وای به آن روزی که پرده ها بیفتد! و حقیقت ها و حق و ناحق آشکار شود! از شما سپاسگزارم که این حقیر را قابل دانستید و مرا هم آگاه ساختید. مایل هستم ادامه ی تحقیقات را هم بخوانم، البته اگر مشکلی برای شما نیست.

شاید بهتر باشد کمی هم در این خصوص جانب احتیاط را رعایت کنید! و این یافته ها را در این مقطع زمانی در اختیار همگان قرار ندهید!

 

زحمتی برای شما داشتم! برای شما و دوست محترم شما که پزشکی امروز و طب سنتی را با هم فرا گرفته اند! اگر راضی به قبول زحمت باشید خدمتتان عرض خواهم کرد.

ضمنا عذرخواهی می کنم بابت این که به این جا سر زدید و این جا خاموش یا به تعبیر شما تعطیل بود! دعایم کنید

در پایان برای شما و خانواده ی محترم آرزوی تندرستی و پیروزی دارم و از خداوند می خواهم که هر چه زودتر امکان زیارت را برای شما فراهم ساخته و نصیب و بهره ای از زیارت توأم با شادی و سلامت، برایتان رقم بزند.


یا علی مدد


نظرات 1 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://avazchat.ir

سلام دوست من مطالب بسیار زیبایی دارید چند تاش رو خوندم بقیه رو حتما میخونم حتما به سایت من سر بزنید و ادرس سایت منو تو پیوند ها و لینک هاتون بذارید گذاشتید خبرکنید تا منم تو سایتم بذارمتون و با هم همکاری برای افزایش بازدید داشته باشیم این ادرس تماس با ما هست برای ارسال وبلاگتون به ما و چک کردن وجود ما در سایتتون هست تا ما هم شما رو تو سایتمون لینک کنیم آدرس سایت: http://avazchat.ir ادرس تماس با ما برای تبادل لینک ; http://avazchat.ir/us.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد